DEN PODLE AMOSE (28.3. , 1.st.)
Letošním motem Dne podle Amose se stal wellbeing ve škole. Pokud se děti cítí při práci dobře, zabývají se tím, co mají rádi a co rozvíjí jejich zájmy, pak i jejich školní práce má kvalitnější výsledek. Vyučující nabídli dětem celkem 10 různorodých dílen, ze kterých si děti vybíraly podle svých zájmů. Mezi ně patřily např. stolní tenis a badminton, velkoformátové kreslení, běh, čtenářství a pisatelství, tvorba knížky nebo komiksu, rébusy, sudoku, tajenky, stavitelství, šití a vyšívání, aj.
Úkolem dětí bylo zapsat se do dílen podle zájmu a volných míst, vytvořit si vlastní rozvrh na celé dopoledne včetně seznamu potřebných pomůcek do jednotlivých dílen. V průběhu dne si děti musely připomínat svůj rozvrh a najít dílny, jejichž názvy byly vyvěšeny na dveřích učeben.
Děti se učily spolu komunikovat, vzájemně si pomoci v potížích, posilovaly svou samostatnost, navrhovaly možné strategie při řešení úkolů. Osvojovaly a prohlubovaly si tedy základní klíčové kompetence tak potřebné pro život.